استاندار کرمانشاه:ظرفیت های ورزشی استان باید به سمت درآمدزایی حرکت کند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی روز یکشنبه در جلسه شورای راهبردی ورزش استان، با اشاره به اینکه کرمانشاه از دیرباز در حوزه ورزش و استعدادهای ورزشی زبانزد خاص و عام بوده است٬ خاطرنشان کرد: مردم استان همواره در حوزه صفات نیک پهلوانی در کشور شهره بوده اند لذا می طلبد که مسوولین ورزش و جوانان و حوزه های مرتبط با ورزش همچنان انگیزه و روحیه پهلوانی این منطقه را صیانت و محفوظ نگه دارند.

وی با برشمردن ظرفیت های ورزشی در استان افزود: از مسوولین ذیربط استانی انتظار می رود که در تبیین و بازگویی صفات نیک و پهلوانی گذشتگان این دیار بصورت کوشا و ساعی اقدام کنند چون که این استان از گذشته دیار قهرمانان و پهلوانان نامی بوده است.

رضایی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: استعدادیابی جوانان محلات شهری و روستایی استان در حوزه توانمندی های ورزشی از اقدامات موثری است که بایستی بیش از پیش مورد توجه مسوولین ورزش استان قرار گیرد.


ورزش کردن استعدادهای جامعه را خلاق می کند


رضایی بابادی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ورزش کردن اساس و مبنای زندگی سالم است و جامعه را به سمت خلاقیت و نواندیشی سوق می دهد.

وی افزود: جامعه ای که استعدادهای ورزشی را شناسایی نکند قطعا پویایی و تحرک فکری از آن جامعه رخت برمی بندد.

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته جامعه ورزشی استان از اقتصاد محدود دولتی فاصله گرفته و با اقتصاد مردمی و بخش خصوصی که زمینه ساز توسعه و پویایی اقتصاد ورزشی استان است٬ حرکت کند.

در این نشست مسوولین کمیته های چهارگانه شورای راهبردی ورزش استان به بیان نظرات و دیدگاه های خود در باره توسعه ورزش استان پرداختند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com